Better times

Hihi igår var jag i stallet selade av och duschade Lillen^^ Och fodrade:P
Imorse så fodrade jag och släppte ut:D Hihi jag är glad:P
Kan inte mocka, rida eller köra på ett tag än...
Men jag kan ju i alla fall hålla på lite med hästar igen:D
Det är jag glad över^^


Riktigt gammal bild:P Men men, det är där jag hör hemma:) Med alla våra djur^^
Utan de är jag inte lycklig... De och musik, annars deppar ihop...


Över sex år gammal bild:P Vencer var liten då^^ Och jag hade långt brunt hår:P


En av de lyckligaste dagarna i mitt liv:D Den dag då jag fick hem Guling:)

Haha japp hästbilder:P Japp de visar bara på vilken hästnörd jag ärXD
Man kan faktiskt gilla h
ästar, musik, svart o.s.v. 
Hihi man ska inte leva upp till sina rykten^^
Jag gör då inte det:P
                              
Trackback
RSS 2.0