Sjuk:(

Jaha då är man hemma för att man är sjuk då:(
Skulle egentligen ha åkt hem efter skolan idag...
Men nu är jag sjuk så jag åkte redan imorse:(
Missade körningen i skolan!


Nu har Oden legat och sovit i min säng ända sedan jag kom hem:D
Först låg vi båda och sov några timmar...
Sedan delade vi på lite sockerkaka och bullarXD
När jag nu går ut från mitt rum så ligger han helnöjd kvar i min säng^^
Sådan mor sådan son kan man ju lugnt säga!

Okej nu är jag glad så att jag kan dö trots att jag är sjuk!
Inte nog med att jag nu har Kagen no Tsuki på datorn, jag har även engelsk text istället för spansk nu!:D
Hej någon ska kolla film snart:D:D:D:D
Love Hyde!:D
Inte kan man tro att han är 40 heller:O

På tal om åldrar så var min mamma rolig i går^^
Hon kollade på en bild på Nightmare på min vägg
Och så undrade hon om det var något fel på Yomi och Hitsugi eller om de var småbarn...
Hon sa att Yomi inte kunde vara en dag under nioXD
Haha så hon och min syster hade en kul disskusion om asiaters åldrande;P
Men hon tyckte att Ni~Ya var "jävligt snygg" för att citera henne^^
Min mamma har bra smak;P
Det är lite läksigt:P
Men skoj^^
Trackback
RSS 2.0