Tolv dagar kvar...

Tolv dagar kvar... Men jag håller redan på att bli galen!!!! Jag pallar inte att göra ingenting! Jag vill mocka! Rida! Köra! Allt jag inte kan! Jag är van att vara igång hela min vakna tid! Inte kan jag köra Lillen heller eller rida nu när han äntligen är frisk. Bajs! Och hur fan ska det gå med körkortet nu??? Kan inte övningsköra! Så hur ska jag hinna med de avbokade lektionerna eller klara uppkörningen??????? LIVET SUGER JUST NU! Mitt liv står still de närmsta veckorna... Men på måndag ska jag i alla fall på stan med Penna:D Om jag listar ut hur jag ska lyckas duscha baraXD Aja jag klarade ju det för sex  år sedanXD Fast gipset går högre nu:( Men en annan sak som är skit är att jag inte kan spela gitarr! Gahh mit liv är typ över! Känns som att allt jag gör är att ligga och ruttna bort i ensammhet... Ja jag blir deprimerad när jag inte kan spela gitarr eller röra på mig! Men men, nu är smärtan inte lika förjävlig så jag tänkte lyckas borsta nån gäst och kanske gå ut med Spink senare... Tolv dagar, men det är ju inte bra bara för att gipset är borta. Det tar tid att läka och efter det få muskler igen... Nåja jag får stå ut...

My life's over
I'm lying here
Feeling my flesh turn to dust
Whats the meaning with anything now?
I'm turning to dust
All alone in the darkness
I'm turning to dust


Nåja det känns nog bättre om några dagar när jag kan göra någonting igen och smärtan lagt sig...

Kommentarer
Postat av: Penna

You'll make it, : D

i värsta fall kan jag spela gitarr åt dig D :

haha inte samma sak men X D

men jag ska våldgästa dig så är du inte ensam D :

2009-07-31 @ 21:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0