Min dag

Snart ska man då ut och longera Lillen och Termiten. Lillen är i alla fall snäll, men vi får väl se hur det går när fegis nr ett ska ut på ridbanan... Ahh det går nog bra:) Sedan har man lovat Spinken en promenad^^
Idag har man nästan varit duktig, lagat potatismos och stekt blodpudding, (knappast avancerat, men gott. Dessutom en av de få saker jag kommer sakna när jag bli vegetarian) strukit kläder, stallet o.s.v. Haha jag är verkligen värdelös på att ta ledigt, eller lugnt över huvud taget för den delenXD

Om fyra dagar är det DéspairsRay! Har bara kommit på ytterligare ett problem! Någon måste vara här med Spinken. Hon kan ju inte vara själv i över tolv timmar. Hade ju bara tänkt på att hästarna ska ha mat... Nåja, den som fodrar de kan ju släppa ut Spinken en stund...

Idag ringde de äntligen från skolan om hundboxen. Priset är höjt och hon kunde inte lova något, men hon skulle göra sitt bästa för att jag skulle få en box. Det är i alla fall bra! Min lilla vovve håller ju på att dö av att vara ifrån mig några timmar nu, så hur skuille hon klara fem dagar??? Sure, det har gått förr och hon skulle vänja sig igen, men det är ju roligare
både för henne och mig om vi får bo tillsammans.

Nähää, då var det väl dags att börja dra sig ut mot stallet då och få något gjort så att man kanske hinner göra något mer ikväll. Är himla sugen på att baka, men vi får väl se vad jag hinner och känner för då...



Håll nu tummarna för att Lillen inte är lika halt längre...

Kommentarer
Postat av: Penna

Låter som en najs dag : D

2009-07-20 @ 16:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0