D'ESPAIRSRAY!!<333

Igår var det D'espairsRay! Det var verkligen den bästa spelning jag varit på! Allt var bäst! Och jag fick röra Karyu två gånger!! Höll jag på att dö eller vad??? Sedan så fick jag rycka tag i Hizumis hand!<33 Och jag blev dränkt i vattnet han hällde över oss. Sedan kom Zero och spottade vatten över oss<333. Kommer jag någonsin att vilja duscha igen??? Och Penna fångade hans flaska som Pucca fick och tillslut Piko. Den har man tagit och luktat på och Piko slickade på denXD Haha det ägde! Själv kämpade man sig längst fram via kanten så att man såg allt. Fick kämpa som fan både för att komma åt och behålla platsen, men det var det värt! Fy fan vad ont man hade i huvud, rygg och nacke efteråt och vilken träningsvärl en människa kan ha i nacken. Men det var det verkligen värt!!! Haha, Penna och Piko blev rejält misshandlade av mitt hår när jag headbangade^^ Hihi:P




Kan lova att man efter att klockan tolv på natten fått in hästarna var trött. men oj oj vad glad man var. Haha, var helt överlycklig fast Veloz och venganza knäppade sigXD
En Miyavi affich lyckades man sno till sig och en åt Penna också<33 Trodde vakten skulle bli sur när jag kom springande med två stycken, men hon sa inget. Pucca sa hon däremot till, men hon fick sno en efteråt:D
Ja helt enkelt så var det en av de bästa dagarna i mitt liv!!!!<333:D:D

Kommentarer
Postat av: Penna

Åh, bästa!

<3

2009-07-25 @ 23:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0