Home again

Så var man hemma igen efter en dag i huvudstaden.
Har varit skoj och jag är klar med nästan alla julklappar nu:D
Skönt^^
Köpte lite saker till mig själv ocksåXD
Hehe borde egentligen inte ha gjort det men men:P
En skiva med Leaves Eyes, röda och vita hår slingor och lite böcker:)
Tänkte bara köpa en bok men slutade med fyraXD
Manga då:P
Men vad ska man göra när man hittar en ny serie av sin favorit författare?
Eller trinity blood!
Ja jag är ju inteee alls besatt av trinity blood:P
Och älskar inte alls Le So Young heller^^


Catta på tåget dit^^


Cicci^^


Penna^^
På hemvägen tillbringade vi halva resan i en trappa.
Fanns inte en enda sittplats så vi satte oss i en trappa bland en del annat folk.
Sedan gick lite folk av så att vi hittade sittplatser^^

Kommentarer
Postat av: Catrin

Snygg bild på mig xD

2009-12-05 @ 22:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0