Pennas och min dag...

Idag har jag varit på stan Penna:) Vi hade skoj och någon (utan att nämna Penna) försökte som vanligt ruinera migXD Hihi Pennas komentar på allt jag tyckte var fint: KÖP KÖP! Hon blev deppad när jag inte ville köpa allt hon pekade på^^
Skoj hade vi i alla fall och jag införskaffade både lite nödvändiga och lite onödiga sakerXD
Penna blev kär i hur mycket som helstXD Främst en fin jacka^^

För tillfället plattar Penna mitt hår och planerar min frisyr inför Miyavi då jag har utsett henne till min frisör:P Hihi:P Ikväll har hon fått fria händer att leka med mitt hårXD Så efter plattningen ska hon locka det och efter det göra en fluffning i Myv style, vilket innebär enbart hårspray och ingen tuperingXD Hehe:P
Nu har jag införskaffat lila hårfärg ocg blekning:D Så innan APU:n ska det blekas och jag får stå ut med att gå som blondin i tre veckorXD Sedan innan skolan börjar så ska det bli lila!^^ Haha stå ut med??? Jag har ju blivit naturlig blondinXD Haha inget emot blondiner, men det känns ovanligt för mig:P

Nu är Penna som en unge på julaftonXD Hon blev nöjd och nu har kommit på en ny frisyr^^ Hihi skoj att någon orkar hålla på med mitt "kattungehår"XD



Penna idag:D Jag tycker hon var fin och tycker att hon kan köra upp sin egen åsikt i den frågan någonstans!

Kommentarer
Postat av: Penna

det var kul : D

2009-08-05 @ 01:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0