Tredje inlägget idag^^

Först svar till Catta:P Men kom hit då! Så slipper du sakna oss^^ Ta och släpa med din syster hit och träffa oss!:)

Jepp nu var det klart, jag ska plugga medans alla andra får ha sin APU:( Skoj då. Läraren ville att jag skulle komma till skolan, men jag har ingen lägenhet så jag hoppas att jag kan få hemma studier hela tiden och inte bara fram tills september... Känns lite skit att missa den praktik man sett fram emot i flera år:/

Hihi fyra nya Due'le Quartz låtar idag:D Happy eller vad??? För tillfället nördar jag Miyavi och tänker på att jag nästa månad ska få se honom!:D Skoj eller vad:P Hihi imorgon ska jag på stan med Penna:P Väntar just nu på att alla ska gå och lägga sig så att jag kan få duscha... För brorsan och hans polare bastar... Visserligen ute men jag vill inte gå in och titta om duschen är ledig ifall att de har bastat klart... Inte för att jag inte vågar, känns bara bättre att vänta tills alla sover/har åkt hem och man kan duscha utan någon som stressar en. Visserligen duschar jag snabbt, men hatar att folk försöker stressa mig^^
Hihi:P

Magnetröntgen var hemskt! Varför? Jo för de var tvugna att spänna fast min arm i en vinkel som jag egentligen inte klarar av att ha armen i... Så efter 30-40 minuter med fastspänd arm gjorde det så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Sedan ville de ha vanliga röntgen bilder också så då var det ännu mer för mig onaturligt vinklande av armen... Men det gick i alla fall snabbt. Sen när jag kom hem så var det bara att stoppa i sig en extra smärtstillande... Men något positiv kom ut av det hela i alla fall, de ökade nämligen min rörlighet då de sträckte ut mina senor... Har fortfarande lång ifrån full rörlighet, men en halvtimmas sträckning av armen gjorde ändå en hel del... Är inte avundsjuk på de människor som genom tortyr bli utsatta för det:S HU vad hemskt det var och ändå var det inte överdrivet länge:O
Trackback
RSS 2.0