Projekt

Idag känner jag mig bättre:D
Ryggen gör fortfarande ont, men jag har ungen huvudvärk och fryser inte fullt lika mycket idag^^
Hihi tack Penna^^ Men äter och dricker mycket gör jag ju i normala fallXD Dock inte vilar, men så gör jag ju inget ansträngande under min sjukskrivning heller;P


Mitt projektarbete^^

Nu har jag efter att ha pratat med min lärare äntligen fått fart på mitt arbetande med projektet^^
Han ville nämligen att jag ska skicka det jag gjort hitills:O Hehe jag hade börjat skriva ca fem minuter innan jag pratade med honomXD
Men nu så har jag skrivit på ordentligt och är i princip klar:P Ska korrekturläsa och ändra lite, samt lägga till bilder. Men de får vänta tills dess att jag kan rida igen:P Tänkte också renskriva de anteckningar jag fört under inridningen eftersom att jag misstänker att Anders inte klarar av att läsa mina fina antecknigar med tankte på min vackra handstilXD
Tror inte att jag orkar göra detta idag utan skickar det troligen som det är nu:P Men det är tillräckligt för en första kladd:P Och så kan ju han tala om i fall jag ska ändra på något^^ Men vi får se, kanske får jag ett ryck till;P


Och så en gammal bild på Vencer^^


Vencer och Hante (R.I.P)

Kommentarer
Postat av: Penna

Jag har den undre bilden utskriven, : D

2009-08-31 @ 23:00:22
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0