Packning

Först svar till Catrin. Japp buss får det bli. Blir ju lite sent, men det är det ju värt för att få åka hem på torsdagar^^
Sedan undrar jag vem anonym var??? Skriv namn när du komenterar nästa gångXD

Nu har jag börjat packa allting till lägenheten så att jag kan få ut så mycket som möjligt på fredag.
Mitt rum ser för tillfället ut som ett bombnedslag p.g.a detta^^


Så här ser spegeln ut som jag fick^^


Så här ser mitt rum ut för tillfället^^


Dålig bild, men detta är i alla fall mitt nya bord^^

Nepp, nu ska jag ta och fortsätta mitt packande:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va häftig spegel xD måste du olja/tvåla in den ibland eller ? :P

2009-08-25 @ 16:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0