Puffigt troll...

När jag flätar håret mitt uppe på huvudet (brukar vara en fläta med paranda när jag sover) så brukar mitt hår bli otroligt fluffigt fram tills jag borstar det och idag har jag ju haft en flätad knut på huvudet. Min sambo har nämnt någonting om troll vid något tillfälle...
 
 
      Bakifrån.
 
      Lockar från en vanlig fläta...
 
      Lockar från en vanlig fläta...
 
Om jag tvättar håret och låter det lufttorka så är det spikrakt. Tidigare så var det småvågigt (1b) men nu är det som sagt spikrakt (1a). Vet inte om det beror på att det väger mer eller om hennan har gjort det rakt. Inte för att det spelar någon roll. Jag trivs med mitt hår oavsett om det är 1a eller 1b. Om du inte vet vad jag pratar om så kan du läsa det här inlägget http://tatsu.blogg.se/2015/october/att-klassificera-har-2.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0