Designändringar

Som ni antagligen ser så ser bloggen lite annorluna ut nu. B la så är den numera centrerad istället för att ligga till vänster och "inläggsrutan" är bredare för att jag ska kunna ladda upp större bilder och för att youtubevideor ska passa in. Bilderna i gamla inlägg är anpassade för den gamla designen så därför ser dem lite små ut nu.
 
På min datorskärm ser allt bra ut. Säg till om någonting ser konstigt ut för er så att jag kan fixa det!
 
Själv har jag ingen smartphone så jag har ingen aning om hur det ser ut för er som använder mobilen.
 
En äldre nyredigerad bild på mig för att visa den nya bildstorleken.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenna

På min skärm ligger bloggen till höger och inte centrerat. I övrigt ser det väl bra ut!

Svar: Hur stor skärm har du? Min är ganska bred. Har flyttat den så att den ligger smått till vänster på min skärm nu. Så den borde ligga typ en cm mindre till höger på dinXD
Tatsu

2015-05-01 @ 19:48:34
URL: http://finurlig.blogg.se
Postat av: Lisa

Det ser bra ut på min iPhone! :)

Svar: Vad bra:)
Tatsu

2015-05-01 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0