At least I took them myself....

Det var länge sedan jag laddade upp någonting jag fotat här, så nu kommer några bilder från i höstas. Saknar för övrigt hösten. Trivs inte alls med att temperaturen fortsätter krypa neråt...


...


....


...


....


....


...

Det är absolut inga proffsbilder, men de är tagna av mig och är helt oredigerade. Det är inget fel med att redigera bilder, men om man pillar för mycket på en bild så är det inte längre bra bild man tagit, utan en bra bild man redigerat fram. Det är skillnad och jag stör mig på dem som kallar sig bra fotografer, men inte visar upp en enda bild som de inte lagt ner tre timmar på i photoshop. Då är man en bra redigerare.
Vad säger ni. Vart går gränsen för att vara en bra fotograf och att vara bra på att redigera? När man ändrar kontrasten? Gjort en bild svartvit? När man plockat bort halva bilden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0