Music that will always have a Special place in my heart

Det finns låtar som jag nördar i en vecka. Det finns låtar som jag lyssnar på då och då. Det finns även låtar som jag alltid kommer tillbaka till att nörda. Här är några av dem^^


De kanske inte är så snygga i videon, men låten är grymt bra :)

Tänkte ta med Type o Negatives "Christian Woman" men dels så går det inte att "bädda in" deras videor och dels så vet jag inte om videon är så... Öh.. Läsarvänlig...


Till allas stora förvåning! The 69 Eyes! XD Gillar även videon^^


Siouxie & the Banshees. Har själv inte sett videon, men låten förälskade jag mig i för många år sedan.


Kanske lite mer förvånande men Sex Pistols Anarchy in the U.K är en sådan låt^^


Självklart måste jag ju ha med en låt av London After Midnight också! Faktum är att oavsett hur beroende jag än blir av någon av deras låtar så är denna alltid en av mina återkommande favoriter:)


Till sist en låt som INGEN kan påstå är någonting annat ät goth!

Fler låtar finns, men här är i alla fall några för intresseklubbenXD

Hehe kanske gör en likadan med japansk musik nästa gång jag har tråkigt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0