Finally they'll slice me up!

Imorgon klockan sju ska jag vara inne i Nyköping och förberedas för operation. De ringde på förmiddagen idag och sa att de hade fått ett återbud. Så halv fem imorgon sticker jag och mamma till Nyköping. Jag kör dit så får mamma köra hem mig efter operationen. Så nu har jag njutit av min sista måltid innan operationen och ska ta en kopp te som det sista jag dricker innan...
  Ikväll och på morgonen innan vi åker så ska jag duscha och tvätta mig med descutan. För er som aldrig varit i kontakt med det tidigare, så kan jag tala om att det inte luktar gott... För övrigt så kostar en förpackning 105 kr på apoteket för två tvättar! :O Förstår att veterinärräkningarna är så dyra...



Hehe lite nervös är man allt XD Dock så är detta bara en titthålsoperation i armbågen så det blir den andra som blir smärtsam när de ska skruva i ben och skära av senor... Huu! fast nu är det ju inte smärtan jag är orolig för utan det där med sjukhus i allänhet och nålar...

Så fort jag orkar så ska jag uppdatera er om hur operationen gick! Men det kanske dröjer en dag eller så innan jag piggnar till...

Kommentarer
Postat av: Penna

LYCKA TILL JANITA!! <3 : D

jag ska komma över någon dag och sällskapa dig lite bestämmer jag : D

2011-03-09 @ 12:16:37
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0