All I want is to fly free one last time

Umgåtts med syster, tagit ett bad och betalat räkningar. Så har min dag/kväll sett ut^^


På lördag ska jag och Cissi till frisören för att färga håret:) Sedan kommer jag att vara riktigt blondXD
  Var tvungen att kolla så att jag verkligen hade pengar till det. Visade sig att jag hade mer på kontot än jag trodde... Så det bör räcka till nästa månads hyra också om jag snålar på matkostnaderna... Vet ju inte när jag får pengar från försäkringskassan och lön får jag inte föräns slutet av nästa månad. Dessvärre så har jag inte råd att åka till Stockholm nästa helg som jag hade tänkt:( Jaja jag har i alla fall två konserter att se fram emot nästa månad:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0