I never thought someone could actually like me as I am... But you've proven me wrong

Spinkis och jag har tagit en sväng till min lägenhet för att plocka upp lite kläder. Blev som så att jag kopplade inte min nya dataskärm och startade datorn:P Bättre än pappas värdelös internetXD På onsdag kommer jag hem igen och då ska jag ta upp bloggandet igen. Då kommer nämligen pappa hem från Finland...
...
Nu på lördag ska jag och Cissi till Stockholm för att handla. Helgen efter det ska vi färga håret:) Jag har äntligen bestämt färg, men vad det blir får ni se då... ;)
...
Jag ska packa ner lite rena kläder och dra med min smutstvätt till pappa och låna tvättmaskinen där. Lite mer nytta ska jag försöka få gjord. Cissi gav Floria ledigt och jag är klar med hästarna så jag måste inte ta in dem föräns till kvällen. Rikard är hemma för att göra lite nytta och kommer tillbaka till kvällen så nu har jag ingen ursäkt för att inte få någonting gjort;) Fast jag har i alla fall fått insidan av bilen städad den här veckan;)
...
...
Bilder från grillvkäll och veckan kommer som sagt när jag är hemma igen. Lite uppdateringar under nagelkategorin är också inplanerat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon hoppas allt är bra :D

2011-07-28 @ 11:03:30
URL: http://mynnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0