Veneno i vagn

Hehe idag har jag färgat Cissis hårXD Det gick väl såder... Utväxten är blond och resten brunt i olika nyanser då jag missade en del... Jag beställde även lite smink och Cissi skor från Odium:) Och så bjöd hon mig på sushi som hon hade lagat i minst sagt ENORMA mängder:P


Den här killen som numera är tre är nu satt i vagn! För första gången idag. Lite pinsamt att det har blivit så sent...
Men det är främst för att jag har varit handikappad och inte kunnat hjälpa till.
  Men nu så är han i vang. Pappa och hans flickvän ledde medans jag styrde bakom. Han brydde sig inte om vagnen och bånglade bara lite med huvudet. Klok häst^^

Nu är det bara Vencedor kvar! Men det dröjer... Han är inte ens tömkörd än... Hehe och han är två:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0