I wish I was free

Eftersom att jag nu har hjälp i stallet så fick jag sluta tidigt idag^^ När vi var klara så fick jag åka hem, då pappa och hans flickvän tog hand om in och utslätt till lunchen^^ Så trots att jag och min "praktikant" har babblat på så var jag hemma innan elva idag:D Skönt!:) Så jag har passat på att baka bröd av den sista mjölken jag hade. Russinbröd.


Jag vill rida! Jag vill ha operationstid snabbt så att jag kan rida och köra häst igen!


Jag vill ha vår också! Ser det inte skönt ut på bilden:O Grönt ute och jag går i linne!


Vencer är opererad, så nu är det min tur!


Till våren får i alla fall Cissi sätta igång den här tjockisen. Så även om jag inte får rida då så får jag skrika på henne när hon rider^^ Bättre än ingenting.


Jag har tre hästar att rida, men jag kan inte rida! Är det surt eller!?:O
  Vencer blir körd, så han får ju motion (han gillar ridning dock.). Floria ska Cissi sätta igång till våren. Guling däremot har stått i flera månader... Han får visserligen gott om motion med hingstarna. Men både han och jag vill ut och rida! Ut och galoppera med unghästarna på slingan!

Men jag ska inte klaga, än så länge så kan jag i alla fall hålla på med och ta hand om dem. Under min sjukskrivning kommer jag inte ens kunna ta mig ut till stallet utan skjuts och än mindre få fast en häst på gången och hantera dem blir otänkbart...


Bilderna är för övrigt tagna av Cissi^^ Igorera för övrigt min snygga mig och hälXD Tro mig det finns miljontals finare bilder på mina miner när jag riderXD Har en viss tendens att göra skumma grimaser och folk att fota bär jag smackar... Hehe^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0