Like the rain from the sky and don't you never ask the reason why

Det var år och dar sedan jag laddade upp någonting under den här kategorin! Anledningen är inte att jag inte har ritat någonting utan att jag int ehar gjort någonting seriösare. Det har bara varit lite klotter när jag har tittat på TV. Men nu så har jag tillbringat några timmar (inte alltför många) med att om inte annat svärta ner mig självXD


Här är resultatet. Som vanligt så blir det inte helt bra när man fotar in en bild, utan det ser bättre ut i verkligheten. Men men så här ser det ut i alla fall. Hehe skit i att jag glömde en bokstav i min namnteckningXD Det är ändrat nu, men jag märkte det inte föräns jag lagt in bilden på datornXD


Så här såg grundskissen ut^^ Att få till händer och så gick faktiskt ganska snabbt, t o m hans ringar. (Som inte syns så bra på bloggen) Däremot tog allt det svarta någon timme... HeheXD

Hur som helst så är jag för en gångs skull nöjd med resultatet. Självklart finns det saker som jag inte är helt nöjd med, men på det sotra hela så^^
Trackback
RSS 2.0