Darkness of hell

Nu har mitt humör och liv sjunkit raka vägen ner i helvetet! Få bort gipset, åka hem, ta mitt körkort nästa vecka... Trodde jag ja. Armen är inte läkt, kan knappt röra den. Ska göra en magnet röntgen för att de ska kunna avgöra om den måste opereras eller ej. Om jag har sån tur att den inte måste opereras så kommer det ta två månader innan den läkt och smärtan försvunnit. Om den måste opereras så vette fan när jag kan använda den ordentligt igen... Så gipset är borta nu, jag ska gå på smärtstillande dygnet runt. Försöka träna upp en nästintill orörlig arm. Körkortet kommer jag tidigast kunna ta till jul om jag har tur... Hästar eller övrigt arbete kan jag glömma i nån månad framåt. Min praktik ska lärarna prata om imorgon, för den kan jag inte göra nu...

Kan det bli värre nu? Kan nu bara hoppas på att jag slipper en operation...
I'm turning to dust
Stuck in the darkness
Can I ever get away from hell now?
My body is turning do dust now
Once and for all
Forever stuck here
This is the darkness of hell

Kommentarer
Postat av: Catrin

Åh fyfan va jobbit :( Kan inte säga något annat än att jag tkr jävligt synd om dig och hoppas att du inte behöver operera eller nått :(( <3

2009-08-12 @ 21:37:42
Postat av: Penna

Du får inte operera D:

hoppas att armen läker så som den ska.



Jag ska cykla till dig hela tiden när jag kan så att du inte bryter ihop av ensamhet/tråkighet D:

2009-08-12 @ 23:30:58
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0