Forever free

Nu var det ett tag sedan jag skrev här igen. Det beror på att det inte händer så mycket när man är sjuk, så jag har inte mycket att skriva om. börjar dock äntligen känna mig lite bättre. Var nere på stan igår och träffade Penna och Pucca. Lyckades få i mig femton bitar sushi.
 
Har för övrigt sagt upp mitt mobila bredband så jag blir av med det i december. Fick idag ett modem inkopplat via telefonjacket. Än så länge bara inkopplat i sambons dator, men det är otroligt mycket bättre än det jag har nu! Så nu måste jag fixa en längre sladd för att kunna koppla det till min dator också.
 
Funderar för övrigt på att ändra om designen lite på bloggen igen, men vi får se om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0