Less than 24 hours...

Om mindre än ett dygn ska jag opereras... Ser fram emot att äntligen få det gjort, men att vara gipsad sex veckor, ligga på sjukhus, äta smärtstillande och ha förbannat ont ser jag inte fram emot. Var precis och handlade. Sista gången jag körde bil på några månader. Så har jag tänkt hela veckan. Sista gången jag gör det här... Snart kan jag inte göra så här längre... Hmmm...


Gammal bild.
Jag är envis och har erfarenhet av att leva med en hand, så jag klarar av det mesta själv, men någonting jag inte kan efter imorgon är att sätta upp håret själv... Kläder i normal storlek kan jag inte heller ha p.g.a gipset... Hehe. Nog babblat, jag ska försöka distrahera tankarna nu och njuta av min sista dag utan gips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0