Lite mer om fördelarna med balsammetoden

Nu är det över ett år och fyra månader sedan jag började med BM. Tänkte berätta lite om de två fördelarna jag kom på helt nyligen. För ofta tänker man ju inte på hur saker har ändrats. Utan det är när du tänker tillbaka som du kommer på hur annorlunda det är nu,
 
För några veckor satt jag och pratade med min mor. Hon klagade på hur jobbigt det är med finnar i hårbotten. Då slog det mig att jag inte har några finnar i hårbotten sedan jag började med BM! Innan hade jag nästan lika många som i ansiktet. Nu har jag inte en enda.
 
Innan jag började med BM och mitt hår blev fett så kändes det kladdigt och äckligt. Det såg ut som om jag hade kladdat ner håret med ett smörpaket och kändes ungefär så. Det är inte så längre. När mitt hår efter en vecka börjar bli fett så känns det inte fett alls. Det känns bara otroligt välvårdat. Det känns inte kladdigt utan nyduschat och lent. Om jag borstar det med svinborste och sätter upp det så ser det inte fett ut alls. Det ser fint och glansigt ut. En kund berömde mig till och med för att jag hade så fint hår en dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0