Steampunk festival

 
Yesterday I was at a steampunk festival with friends. We had a great time, talked to nice people and bought interesting stuff.
 
Igår var jag på en steampunk festival med vänner. Vi hade det jätte trevligt, pratade med trevliga människor och köpte intressanta saker.
 
 My outfit. (Not steampunk)
 
Min outfit. (Inte steampunk)
 
I kinda failed at taking pics of the interesting stuff... But At least I got a few pics of some stuff.
 
Jag misslyckades med att fota de intressanta sakerna... Men jag tog åtminstone några bilder.
 
 Steam machine.
 
Ångmaskin.
 
 
Steampunk Robin Hood.
 
Taking a groupe while waiting for Pennas boyfriend who tried bow shooting.
 
Vi tog en gruppbild medan vi väntade på Pennas pojkvän medan han testade bågskytte.
 
 
Tomorrow I will upload some pics on what I bought.
 
Imorgon ska jag ladda upp bilder på vad jag köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0