Happy halloween!

I enjoy dark and spooky stuff all year 'round (just look at me and it's kinda' obvious), so I don't celebrate halloween. But I do enjoy seeing "my type of stuff" in stores and pictures this time of year! Also, it's the only time during the year when people can't scream "it's not halloween" after me!
 
Let's throw in some old pictures that suits the theme!
 
Jag tycker om mörka och "läskiga" saker året runt (det är ganska uppenbart om man tittar på mig), så jag firar inte halloween. Men jag tycker om att se "min sorts grejer" i affärer och på bilder den här tiden på året! Det är också den enda tiden på året, när folk inte kan skrika "det är inte halloween" efter mig.
 
Jag slänger inte lite gamla bilder som passar temat!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0