Jag lever

Jag har fortfarande inlägg på gång, men de senaste dagarna har jag haft fullt upp och idag är inte den bästa dagen.
 
Jag vaknade med extra ont i ena handleden och efter jobbet så har smärtan spridit och växt till sig. Nu känns det ungefär som några dagar efter att jag bröt handlenden för många år sedan, bara det att det nu gör ont i båda handleder, med strålande värk upp i armarna som möts av den strålande nästan lika intensiva värken i axlar och skulderblad...
 
Som tur är så är jag snart klar med tvätten, så att jag kan fundera på snabbmat och sedan lägga mig på soffan. Förhoppningsvis så kan jag sova inatt och vakna med mindre värkt imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0