Stocholm 25/03-17. Bildbomb!

Igår hade jag en väldigt rolig dag med Cissi och Pucca i Stockholm!
 
Cissi.
 
Pucca bakom sin mobil.
 
Överst mina hemgjorda tortillabröd med innehåll. Underst Cissis sushi. Kan lova att jag var avundsjuk även om min mat smakade bra!
 
Efter en dags shopping så blev det fika på Starbucks!
 
 
Pucca fick ta en bild på mig och konstaterade att jag är den utav oss tre som tar överlägset flest selfies... Men så har jag den mest aktiva bloggen också. Hehe.
 
Även om man kan tro att Pucca har sprängt sitt konsto så är hon oskyldig. Förutom muggen med svart läppstift (kan ni gissa vems det är?), så tillhör resten av grejerna en grupp som satt där innan.
 
Min frisyr efter att jag har börjat dra ur alla spin pins och amish pins.
 
Mina naglar.
 
Mina inköp: Manga, en spegel, tre cd-svkivor och en mossagat som hänge till en framtida hårpinne.
 
Självklart en ny solfjäder till min samling. En tekanna i gjutjärn med inbyggd sil som jag inte kunde låta bli att köpa och två stora teklämmor.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Vad ni verkar ha haft det roligt! :D

Svar: Det hade vi! :D Ännu roligare hade det varit om du hade kunnat följa med! Nästa gång så kan du förhoppningsvis det:)
Tatsu

2017-03-26 @ 19:12:06
URL: http://finurlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0