En uppdatering igen

Det har inte varit så mycket aktivitet från mig vare sig här eller på ifokus den senaste tiden.
 
Jag har fortfarande inflammerade käkleder. Det är lite bättre nu och jag kan få upp munnen lite mer, men det tar sin lilla tid att läka.
 
Jag har även upplevt vad jag tror är konstiga bieffekter utav inflammationen... B la flimmer för ögonen, extrem ljuskänslighet och självklart extrem trötthet. Så ärligt talat så har jag i princip inte gjort någonting produktivt förutom att jobba den senaste veckan.
 
 
Jag har blogginlägg planerade och håller på med tre artiklar till hår.ifokus och en till te.ifokus, men jag ska bara ha orken att få färdigt dem.
 
Jag har även två stycken syprojekt att påbörja och ett "hårexperiment" att uppdatera er om inom den närmaste framtiden.
 
Så håll tummarna för att inflammationen ger med sig snart så att jag får lite mer energi! Nästa helg ska jag dessutom till Stockholm så då vill jag verkligen inte må så här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0