Marknad

Idag var jag på marknad med Penna. Här är vad jag köpte.
 
Godsaker. Påsen i mitten är såklart till sambon.
 
Man kan inte gå på marknad utan att komma hem med minst en drake... (ljusen hade jag hemma)
 
Man kan inte ha för många tekoppar och jag behövde nya solglasögon.
 
Smycken. De är ännu snyggare i verkligheten, där man kan se detaljer och färg.
 
Man kan heller inte ha för många T-shirtar med vargmotiv (Samma motiv på baksidan också).
 
Förstå vad lycklig jag var över att hitta hårsaker!
 
Drömfångaren hör hit för att jag ska göra om den till en hårsak.
 
Sex stycken scrunchies för 30 kr. Jag som länge har velat köpa sådana men inte velat betala hutlösa summor!
 
Var ju tvungen att testa dem lite snabbt.
 
Ordinarie pris 140 kr styck. Vi fick dem för 20 kr styck!
 
Denna är min favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0