Gudomliga selfies (gästblogg av Gud)

Hej allihopa! Gud här!
 
 
Eftersom att vi alla är överens om att Tatsu vanvårdar sin blogg, så tänkte jag liva upp den idag med lite selfies! För vem vill inte se gudomliga selfies?
 
Här ser ni mig på balkongen när jag kontrollerar så att Tatsu har skött sitt jobb med att ge fåglarna mat och vatten.
 
Här brukar jag oftast sitta, på högtalaren brevid datorn. Här har man nämligen bra översikt över allt som händer. På bilden kan ni se min sommarhatt som jag har på mig och min vintermössa. Självklart i min favoritfärg röd! Däremot så är det nog dags att utvidga min garderob lite.
 
Jag avslutar med en bild på mig och lillgud. Två Coola kossor i hatt!
 
Jag återkommer om Tatsu fortsätter att missköta sin blogg!
 
//Gud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0