Flexis

Det var för någon vecka sedan gratis frakt hos https://www.lillarose.biz/
 
Så jag passade på att beställa hem mina första flexis!
 
Jag chansade på storlek L. De fungerar bra i t ex lazy wrap buns, men nästa gång får det bli en större storlek.
 
När man handlar för en viss summa så får man under juli välja till valfria hårnålar. Jag valde dessa keltiska kors. Jag använder inte hårnålar, men jag tänkte att jag borde kunna pillar loss korsen och sätta dem på någonting mer hårvänligt.
 
 
 
 
De är snygga, lätta att använda, fastnar inte i håret och väldigt stabila. På två dagar så har jag inte behövt göra om min knut en enda gång! Det måste vara rekord för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0