Fredag

Anledningen till att det har varit tyst här igen, är dels för att jag har varit upptagen på annat håll och dels att min kropp är på dåligt humör. Efter "Stololyckan" så har jag ont i ryggen. Mer än vanligt alltså. Och när en kroppsdel krånglar så följer resten med... Ont i ryggen nu går både uppåt mot axlar och nacke och nedåt med att höften försöker subluxera och att knäna svullnar upp.
 
Detta kan även vara anledningen till att jag är extra trött. Igår så kände jag mig helt utslagen efter jobbet och gick till slut och lade mig strax efter nio för att gå upp åtta idag. Jag är fortfarande trött...
 
Efter jobbet idag så ska jag göra pizza. Det är lyx för mig! Så oavsett hur trött jag är och hur ont jag har ikväll så ska jag njuta utav fredagen! Man ska väl tröstäta när man har ont? Hehe.
 
I helgen så borde jag kunna få upp lite planerade inlägg, förutsatt att jag inte mår allt för dåligt.
 
Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0