Oj vad tiden går...

Förra veckan var jag hus- och djurvakt åt min far. Det var skönt att slippa grannar, bada, basta och promenera med min hund.
 
Mindre skönt var att få en häst på foten i torsdags. Till en början kändes det inte så farlig och jag kunde gå. På kvällen var foten så svullen att jag inte ens kunde stå på den. På fredag morgon kunde jag röra lite på två tår så det blev en fem timmas vistelse på akuten, som jag inte orkar skriva om här, annat än att det är mycket fel på våran sjukvård...
 
I slutändan så konstaterades det tack och lov att förutom svullnad så var min fot okej och jag skulle kunna jobba på måndagen igen. Jag fick ett par kryckor och valet gips eller bandage. Uhhh!? Varför skulla jag ha velat ha gips!?
 
Den här veckan så är foten fortfarande delvis svullen men mycket bättre och jag har jobbat som vanligt. Däremot så har jag varit supertrött hela veckan...
 
Imorgon bär det av till att vara husvakt över helgen igen. Nästa vecka ska det komma lite mer roliga inlägg här och förhoppningsvis lite bilder.
 
För övrigt så vill jag verkligen ha ett hus med ett garage nu! Vad mycket roligare det är att hålla på med hårsaker när man har utrymme och inte behöver vara rädd för att skräpa ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0