"Six months no trimming" and total growth in 2017

It's only five days left on the "six months no trimming challenge", so I'll post my result now and trim a bit on January the first. Then on to the next six months no trimming.
 
Det är bara fem dagar kvar på "sex månader, ingen toppning-utmaningen", så jag lägger upp mitt resultat nu och toppar lite den första januari. Sedan vidare till nästa sex månader utan toppning.
 
 
In the last six (for me chaotic) months I gained 7 cm.
 
This year it grew 13 cm (first pic is after the first trim) and I trimmed 2,5 cm. I'm happy with it! It got me from hip length to tailbone length!
 
Under de sex senaste (för mig kaotiska månaderna) växte det 7 cm.
 
I år växte det 13 cm (första bilden är efter första toppningen) och jag toppade det 2,5 cm. Jag är nöjd med det! Det fick mig från höftlängd till svanskotelängd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0