New jars!

I painted some new jars for my hair toys.
 
Jag målade några nya burkar för mina hårsaker.
 
The one in the middle, that doesn't show so well, I did a while ago, but never shared here. The other two are new. The one to the left is made from a small plastic oil bottle that I cut off. Then I used a glue gun and some nail polish.
 
Den i mitten, som inte syns så bra, gjorde jag för ett tag sedan, men visade aldrig här. De två andra är nya. Den vänstra är gjord utav en liten oljeflaska i plast som jag skar av. Sedan använde jag en limpistol och lite nagellack.
 
All the jars I've made so far. I'll make more soon.
 
Alla burkar som jag har gjort än så länge. Jag ska snart göra fler.
 
My little hair corner is growing (yeah and some "not hair stuff is in there too).
 
Min lilla hårhörna växer (ja, det är lite "icket hårsaker" där också).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0