Eftersom att jag nyss skrev om olja...

Glöm inte att läsa inlägget om olja som kom upp för en stund sedan.
 
Igår kväll så dränkte jag in hår och hårbotten i kokosolja för att det har varit lite torrt senaste tiden.
 
Det får sitta i ytterligare en dag tills jag ska tvätta håret.
 Min utväxt får det att se ut som att jag har kala fläckar...
 
Oljan som hamnade i ansiktet lämnade jag så att den fick sugas in i huden.
 
Sedan täckte jag över håret med en t-shirt för att inte kladda olja i soffan och i sängen.
 
Om ni undrar över den färgglada t-shirten jag har på mig så är det min sambos gamla. Jag använder den när jag toppar eller oljar håret för att inte skada mina egna t-shirtar. Även den på huvudet är min sambos gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0