Problemen med en svart garderob

Jag har flera gånger sett folk skämta om det, men problemen är äkta!
 
Idag vill jag ha "det" linnet, "den" T-shirten och "den" kjolen.
 
Kjolarna går att känna på för att kunna minimera sökandet till t ex "endast fem kjolar med spets som yttertyg" att gå igenom.
 
T-shirtar och linnen. Det är bara att gå igenom hela högen tills jag hittar rätt. Just för att jag gör detta varje gång jag ska ha kläder så är det lite kaos i min garderob...
 
 
Här blir det lite lättare. Så länge jag vill ha ett av mina tre röda plagg eller den grön-svarta kjolen. I övrigt så hägner det lager med svarta kjolar på varje galge... Klänningarna är faktiskt ganska lätta att hitta, för de är sorterade i längdordning.
 
Efter lite grävande så hittar jag vad jag letar efter här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0