Tatsu rensar mobilen/ vad sjutton har jag gjort dem senaste tre åren? Bonusinlägg/ vi är jätte snälla mot varandra i våran familj.

24:e december 2014.
 
Här kommer ett bonusinlägg.
 
Vad gör man om någon har fått en superstark sås i julkapp? Först så försöker man få alla att smaka på den, varav tårarna rinner från en person som råkade smaka en för stor klick...
 
Vad mer kan man göra?
 
  • Man tar såsen (som min näst äldsta bror fått i julklapp) och hämtar sedan en spruta och kanyl från stallet.
 
  • Fyll sedan upp såsen i en spruta. (Det är min far som utför arbetet.)
 
  • Töm ut innehållet i en godis och spruta sedan i såsen. Ta en kniv för att släta över hålet och sätt sedan på ett nytt papper för att du insåg att en kanylhål i papperet ser misstänkt ut.
  • Vänta sedan på att din äldsta son/bror ska komma på besök några dagar senare.

  • Fyll upp fickorna med godis. Vanligt godis i den ena och den "kryddade" i den andra. (Min far)

  • Ät utav godiset en stund innan du bjuder din son på godisen från den andra fickan.

  • Bit dig i tungan för att inte skratta medan han stoppar in den i munnen.

  • Försök att inte skratta medan han suger på den.

  • Sätt dig på golvet med tårarna rinnande när han har tuggat på godisen och gör en fin min samtidigt som han råkar svälja en del.

  • Fortsätt att gråta utav skratt medan han kommer på att det var nog inte bara stark likör i godisen med tanke på hur mycket pappa och lillasyster skrattar.

  • Fortsätt att skratta medan han spottar ur resten och sköljer munnen med vatten och upprepar att "det var inte roligt".

  • Återhämta dig lite medan han konstaterar att det vore superskoj att göra samma sak mot grannen...
För er som tycker att det här var elakt, så kan jag säga att han förtjänade det efter allt konstigt som han har bjudit på och gjort under åren. T ex godis penslade med medel mot nagelbitning och knuffa ner folk i vatten. Dessutom så såg han det roliga i det hela efter att han hade återhämtat sig. Hämnas glömde han också bort som tur är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0