Vart försvann den här veckan?

Jag skrev att jag tänkte få upp lite inlägg här under veckan, men veckan har ju redan gått. Vart tog den vägen egentligen?
 
Jag har knappt startat datorn den här veckan utan jobbat, läst, handlat med Penna och tränat. Så jag får väl göra ett nytt försök nästa vecka... Jag har i alla fall två inlägg om hår som jag skulle vilja få upp här. Vi får se hur det blir med det, men jag lovar att försöka.
 
För övrigt så sitter jag här och funderar på när jag ska orka tvätta håret nästa gång. Det har nu gått 14 dagar, vilket är då jag normalt brukar tvätta håret, men jag har ingen lust. Det är inte överdrivet fett heller så jag kommer undan med det ett tag till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0