Sista toppningen för i år.

Jag är med i en "six month no trimming challenge" på long hair community. Så nu är mitt hår färdigtoppat för i år och jag är tillbaka på att toppa det två gånger om året. Min "hemline" är inte helt rak, men den duger för i år. Så nu blir det till att se hur lång håret hinner bli i år.
 
(Håret är rakare än det ser ut på bilden)
 
Startlängd är 80 cm och höftlängd.
 
Någon mer som vill se hur långt ni kan få håret tills januari om ni inte toppar det mer i år? S&D är okej att göra.

Kommentarer
Postat av: Jenna

80 cm är ju långt, ju! :D

Haha, jag kör ju bara S&D, blir ju inte en svår utmaning egentligen, så why not?! :D
Mäter och tar bild imorgon!

Svar: Skoj!:D
Tatsu

2016-07-01 @ 03:59:08
URL: http://finurlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0