Min kropp hatar mig.

I förrgår så subluxerade mitt dåliga skulderblad. Så här illa har det inte varit på länge, två dagar senare känns ledbanden som om det skulle ha varit en riktig luxation. I normala fall så brukar det vara nästan läkt efter två dagar. En stund efter skulderbladet så subluxerade jag även vänster knä när jag böjde mig ner. Imorse så vaknade jag med vad som känns som att en sena har suttit sig fel i högerfoten, då jag inte hittar något ben som sitter fel... Självklart så lyckas jag inte fixa det.
 
Detta har lett till att jag är väldigt trött och har lite feber, vilket gör att jag sover dåligt. Så det blir som en ond cirkel.
 
Ibland ska verkligen allt krångla på en gång! Jag som har kommit igång med att träna seriöst i en månad måste nu vänta innan jag kan fortsätta träna! Vi får väl se hur lång tid det tar innan jag är tillräckligt läkt den här gången och jag hoppas att ingenting mer ska krångla...
 
Slut på klagomål för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0