Dagens frisyr. 08/06-16

Efter att Gossamer har varit så vänlig och slängt ihop en instruktionsvideo för månadens frisyr på long hair community, så kände jag att jag var tvungen att testa. Kan bero på att jag har tiibringat de senaste timmarna med att kolla på hårvideos...
 
Off-Coiled Bun.
 
Min blev inte helt lyckad.
 
Jag ska nog göra ett nytt försök om ett halvår då mitt hår är längre och möjligtvis så ska jag skaffa en femte spin pin tills dess. Bekväm är den i alla fall och om man får till den bättre än mig så är den riktigt snygg! Enkel att göra är den också.
 
Här är en länk till videon för er som vill testa. https://www.youtube.com/watch?v=zUDGR6GUse4&feature=youtu.be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0