Nya hårgrejer!

Idag fick jag mitt paket med hårgrejer!
 
  • En ny svinborste eftersom att min gamla är sliten.

  • Ett till paket med spin pins för att kunna sätta tre per knut när jag gör dubbla.

  • Hårsnoddar som ska vara bättre än vanliga och ser bättre ut än invisibobbles. Jag valde mellan dem och svarta, men valde dessa för döskallarna och zerbasnodden. Hehe.
En recension utav snoddarna kommer när jag har testat dem några gånger.
 
Jag planerar även att köpa en scrunchie nästa år för att kunna göra en ordentlig jämförelse mellan olika snoddar.
 
Jag tror inte att jag har skrivit om spin pins tidigare, så det ska jag göra någon dag.
 
Jag är riktigt besviken! Det är nylon iblandat i min nya borste!!! Mejlar och klagar på en gång!
 
Den nya svinborsten är mycket bredare än min gamla. Jag ska lägga upp en recension om den också när jag har hunnit testa den. Breda borstar ska vara bättre för långt hår så vi får se.
 
Som ni ser så är det en grop i min gamla borste. Den är större i vekligheten. Däremot så är jag imponerad utav hur länge den höll! Om jag minns rätt så har den överlevt dagligt användande i nio år! Vi får se hur länge den nya borsten hänger med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0