Frisyrer 2016

Februari. Corset braid.
 
Mars. Sydda milkmaid braids.
 
April.
 
April. Dubbla, slarviga, men bekväma knutar.
 
April. Ropebraids till en "fyrfläta".
 
Om du vill se fler bilder på den här eller andra frisyrer så är det bara att bläddra i arkviet.
 
Juni. En misslyckad tricoil bun. Mitt hår var för kort.
 
Juni.
 
Juni. En flätad version utav min standardknut.
 
Augusti. En blobb?
 
Augusti. Dubbla, flätade knutar.
 
September. Lazy wrap bun.
 
September. Inbakad fläta.
 
September. Pha bun.
 
September. Utbakade flätor.
 
Det var dem frisyrer som jag har bilder på. Jag tror att det blev fler än förra året. Vi får se om jag kan lyckas göra listan ännu längre 2017!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0