Borsten...

Okej, förra inlägget blev rörigt. Jag skrev det innan jag undersökte min nya boste ordentligt och sedan ändrade jag bara lite snabbt innan jag åkte och jobbade.
 
Jag undersökte borsten och upptäckte att en del utav håren var nylon. Jag skickade genast ett melj och klagade på detta. Har inte fått något svar ännu, men jag hoppas att jag får det på måndag. Jag kommer inte att använda den här borsten och hoppas att företaget är seriösa nog att ge mig pengarna tillbaka.
 
Jag kommer att skriva om hur du kan testa om din svinborste är äkta, under helgen eller under nästa vecka.
 
Jag kommer även att uppdatera er om hur det går med min fejkborste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0