Äntligen!

Nu har jag äntligen fått en adress att skicka tillbaka borsten till och ett löfte om både pengarna tillbaka och ersättning för fraktkostnaden.
 
Men deras kundtjänst får ändå ett stort minus utav mig! Fick övergå till engelska för att kunna förstå vad dem menade. Lyckades inte översätta alla danska ord... Dessutom så var jag tvungen att fråga om fraktkostnaden mer än en gång innan de gick med på att betala den.
 
Så fort jag är frisk och kan prata igen så ska jag iväg till posten för att skicka tillbaka borsten. Ska även skicka med kvitto på fraktkostnad och inköp. Förhoppningsvis så får jag göra det via mejl.
 
En slutsats som vi kan dra är i alla fall att det lönar sig att vara envis och att stå på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0