Nysydd kjol

Förra lördagen så sydde jag en kjol. Det är första gången som jag påbörjar och avslutar ett klädesplagg samma dag.
 
Jag är nöjd. Den blev fin enligt mitt tycke. Svart och grönt är mina favoritfärger så...
 
Den är även bekväm. Luftig utan att vara för varm eller för kall. Vill jag ha den på vintern så kan jag ha underkjolar för värme och mer "fluff i kjolen". Dessutom så kan man ta stora steg utan att känna sig begränsad då den är väldigt vid nertill.
 
 
För er som vill sy någonting liknande så kommer det upp en beskrivning med bilder imorgon eller på måndag.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh, ser fint ut! Vill gärna se den IRL :D

Svar: Tack!:) Det får du göra någon gång:)
Du har fått en begäran om att vara fotograf i vinter:P Fick önskemål om att ta foton med den på i snön, gärna med en mantel tillXD Ställer du upp?:P
Tatsu

2016-08-13 @ 21:14:04
URL: http://finurlig.blogg.se
Postat av: Jenna

KLART JAG GÖÖÖÖR! :D :D

Svar: Wohoo!:D
Tatsu

2016-08-14 @ 14:17:04
URL: http://finurlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0