Vecka 47

Idag är det fredag och jag har haft så fullt upp både på jobb och fritid att tiden bara har flugit iväg. Ska bli skönt att få vila upp sig lite över helgen, även om jag har en del att göra då också. B la så måste vi skaffa ny dator då våran pajade igår.
 
Nu sitter jag med svärföräldrarnas gamla bärbara som sambon har fått och jag kan inte påstå att jag tycker att det känns smidigt med en bärbar. Jag kommer åt en mssa knappar och grejer hela tiden. Hehe.
 
Förhoppningsvis så har hårddiskarna i den gamla datorn klarat sig. Jag har det mesta säkerhetskopierat till en extern hårddisk, men inte nyare bilder m.m. Så håll tummarna för mig!
 
Vi får se när jag hinner och orkar få upp lite fler inlägg igen. Förhoppningsvis i helgen. Annars närsta vecka. Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0