Till alla bilköpare

 
Om det står i annonsen att priset är EJ förhandlingsbart, så betyder det:
  Inget prut!
  Jag sänker inte priset!
  Priset som står är mitt lägsta pris!
 
Om det står i annonsen att det medföljer vinterdäck i bra skick så följer det med vinterdäck i bra skick.
 
Om det inte står någonting om AC i annonsen så finns det ingen AC! Hur mycket ni än trycker på knappen för att ingen luft ska tas utifrån så kommer ingen AC att trollas fram magiskt.
 
Bara för att jag är kvinna så är jag inte lättlurad! Hur många fel ni än hittar på så kommer ni inte att få köpa bilen till halva priset!
 
Jag sänker inte priset för att det finns några repor på en 12 år gammal bil!
 
Om jag säger att ni inte kan komma och titta på bilen NU, så betyder det att ni inte kan komma och titta på den NU! Hur många gånger ni än tjatar om att ni kan komma nu så tänker inte jag släppa allt jag har för hand för att åka iväg och visa bilen!
 
Jag visar den någon annanstans för att jag INTE vill ha hem er även om jag inte kan säga det.
 
Jag bryr mig inte om bilen är till er kusin, bror eller kungen själv! Jag bryr mig om att sälja den!
 
När jag redan säljer en bil till underpris så kan ni inte bli arga för att jag inte låter er få den för halva priset!
 
Varken jag eller min far tänker leta fram ett två år gammalt kvitto på en del som är bytt, bara för att eran bilfirma ska kunna tjäna pengar. Vill ni inte ha bilen så ta den inte!
 
Så till sist. Sluta slösa bort min tid för någonting ni ändå inte vill betala för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0